Auto & Moto

Mercedes C-Class 2022, C300 și C300 4Matic detaliate pentru piața SUA

Clienții vor putea alege din trei niveluri de finisare, toate acestea fiind oferite cu un pachet opțional AMG Line.

În urmă cu puțin peste trei luni, când Mercedes a dezvăluit Clasa C (W206) și acum avem toate detaliile referitoare la sedanul SUA. Ajuns la dealeri în prima jumătate a anului 2022, rivalul BMW Seria 3 va fi oferit inițial numai în arome C300 și C300 4Matic cu un motor turbo de 2.0 litri. Cu patru pot-uri este evaluat la 255 cai putere și 295 lire-picioare de cuplu, plus un impuls temporar de 20 CP și 148 lb-ft datorită setării hibridă ușoară de 48 de volți.

Pentru noua Clasă C, Mercedes renovează structura de finisare a modelului prin vânzarea sedanului de lux în arome Premium, Exclusive și Pinnacle. Toate cele trei au un ecran de conducător auto digital de 12,3 inci însoțit de un ecran tactil de 11,9 inci împrumutat de la amiralul Clasei S. Mercedes va oferi un infotainment mai mic de 9,5 inci în Europa, dar mașina specifică SUA este dotată standard cu ecranul mai mare.

O trapa standard este standard chiar și pentru modelul entry-level Clasa C Premium, în timp ce modelul Exclusive și Pinnacle sunt echipate cu o trapa panoramic disponibilă la un cost suplimentar pentru finisajul de bază. Farurile și stopurile cu LED sunt, de asemenea, montate din start, cu lumină digitală opțională, cu iluminare adaptabilă a curbei, disponibilă pentru toate cele trei niveluri de finisare.

Lipirea cu baza C-Class vă oferă, de asemenea, scaune față încălzite, care pot avea, de asemenea, ventilație la un preț premium pentru toate cele trei garnituri. O altă opțiune pe care Premium, Exclusive și Pinnacle o au în comun este linia AMG cu pachetul de noapte, care aduce un kit de caroserie puțin mai agresiv și roți marca AMG, împreună cu o grilă diamantată cu stea cu trei colțuri finisată în crom. În interior, pachetul opțional adaugă un volan cu fund plat, covorașe AMG și material MB-Tex (vinil) pentru tabloul de bord.

Trecerea la versiunea de gamă completă adaugă elemente de înaltă tehnologie, cum ar fi un afișaj head-up și realitate augmentată pentru sistemul de navigație. Cei care doresc să cheltuiască mai mult pot bifa casetele din lista de opțiuni unde vor găsi un volan încălzit, porturi USB suplimentare, un pachet de asistență pentru șofer și chiar o cameră de bord.

Din păcate, nu există niciun cuvânt despre vagonul care vine în Statele Unite. Europa va primi versiunea cu acoperiș lung, deoarece nu toți clienții de pe Vechiul Continent au venit la crossover-uri și SUV-uri. Stilul de caroserie mai practic va genera o versiune All-Terrain mai robustă pentru a completa modelul mai mare bazat pe Clasa E pe care îl obținem aici în SUA ca singurul vagon non-AMG din clasa E.

Sursa (Source).