Auto & Moto

Cele mai recente informații și imagini cu noul Ferrari 812 Versione Speciale. Mașina care debutează în 5 mai

Ferrari a anunțat o versiune specială pentru modelul 812 Superfast. Pentru moment este denumită „Versione Speciale”, iar aceasta urmează să debuteze oficial in data de 5 mai.

Aceasta este o nouă ediție limitată Ferrari bazată pe 812 Superfast. O variantă mai puternică și mai ușoară, a celui mai recent model de sedan V12, cu motor frontal, care va fi dezvaluit integral pe date de 5 mai.

Ferrari nu a dezvăluit încă un nume oficial, dar la începutul acestui an modelul a fost denumit „Versiunea specială”. Ferrari 812 Superfast este în esență echivalentul lui Ferrari F12tdf.

Aceasta folosește motorul V12 de 6,5 litri al mașinii, dar puterea crește de la 789 CP (Cal Putere) al modelului 812 precedent, la 817 CP (Cal Putere) și limitatorul de turație crescând la 9.500 RPM (Rotații pe minut).

Modificările unității de putere includ reproiectarea componentelor cheie, cum ar fi mecanismul de distribuție a supapelor și un nou sistem de evacuare. Ferrari nu a dezvăluit încă nicio cifră de performanță. Noua putere este asociată cu câteva modificări importante ale șasiului și caroseriei, plus debutul versiunii 7.0 a sistemului de control al tracțiunii „Slip Slide Control.”

 

Ferrari 812 Superfast Versione Speciale introduce o direcție independentă pe patru roți, o mișcare pe care susține și introduce un nou nivel de agilitate si sensibilitate la direcție. De asemenea s-au efectuat lucrari semnificative de reducere a greutății prin utilizarea extinsă a fibrelor de carbon în tot vehiculul.

Lucrarile de proiectare se axează pe îmbunătățirea performanțelor aerodinamice ale modelului 812, acordând o atenție deosebită măsurilor de creștere a forței de forță. Noul model primește un capăt frontal reproiectat, cu noi prize de aer și un nou separator de bărbie. Există de asemenea, o lamă mare din fibră de carbon acum integrată în capotă.

Cu toate acestea, unele dintre cele mai izbitoare modificări au loc în partea din spate a mașini. Există un nou aranjament de difuzor cu tuneluri de flux de aer mai mari și o nouă configurație de evacuare, plus un spiler cu buze mai mari. Geamul din spate a fost de asemenea înlocuit de un panou din aluminiu cu generatoare vortex.

În interior este un mediu mult mai familiar cu tabolul de bord și căptușelile ușilor transportate cu Ferrari 812 Superfast. Panourile ușilor au fost reproiectate și sunt mai ușoare decât înainte. Fratele HARDCORE a lui 812 primește de asemenea sistemul de selecție a vitezei cu tematică H, găsit pe modele  mai noi.

 

Sursa: www.autoexpress.co.uk